Dacă pentru noi 60 de secunde nu înseamnă mare lucru, pe internet în această perioadă de timp se întâmplă lucruri de dimensiuni fabuloase.
Cei de la Visual Capitalist au strâns mai multe informaţii, le-au centralizat, le-au analizat şi a ieşit un raport general, dar destul de concludent, prin care ni se prezintă ce se întâmplă în anul de graţie 2020 pe internet în 60 de secunde:
• Netflix transmite peste 400.000 de ore de video către utilizatori;
• Utilizatorii încarcă peste 500 de ore de conţinut pe Youtube;
• Se trimit peste 41 de milioane de mesaje pe WhatsApp;
• Apar peste 347.000 de stories pe Instagram;
• Se fac peste 1.3 milioane de apeluri video sau de voce;
• Se cheltuiesc aproximativ 3800 de dolari pe aplicaţii mobile;
• Se loghează peste 208.000 de utilizatori pe Zoom şi peste 52.000 pe Microsoft Teams;
• Sunt trimise peste 69.000 de CV-uri prin LinkedIn;
• Sunt încărcate peste 147.000 de fotografii şi se trimit peste 150.000 de mesaje pe Facebook;
• TikTok este instalat de cel puţin 2700 de noi utilizatori;
• Se cheltuiesc peste 1 milion de dolari online;
• Amazon expediază peste 6600 de colete