Ce trebuie să știi de Black Friday, când ți se livrează un produs cu defecte

Vânzătorul e răspunzător față de cumpărător pentru orice neconformitate existentă la momentul când au fost livrate produsele. Dar dincolo de defectele ascunse, cele care nu pot fi semnalate de noi la prima vedere, atunci când primim bunul, defectele vizibile trebuie să ne determine să refuzăm produsul la livrare.

Dacă primim un produs cu defecte vizibile și apoi alegem să-l returnăm, s-ar putea să ne trezim cu o surpriză: să fim „acuzați” că noi am adus stricăciunile și să primim mai puțini bani înapoi. La fiecare livrare, ar trebui să ne rupem din timp câteva clipe și să ne uităm bine la produsul primit. Fără să semnăm de primire, pentru orice neregulă pe care o găsim trebuie să refuzăm produsul și să-l dăm înapoi transportatorului.

Vezi şi cum poţi returna un produs cumpărat.

Mai mult despre: produse defecte black friday

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.
You need to agree with the terms to proceed




Suntem și pe rețelele de socializare:
Te-ar mai putea interesa si:

Categorii